Pixel casopis
(prestaro za odgovor)
MaJmUnCiNa
2013-09-16 15:31:44 UTC
Imam jedan broj ovog cuda i probao sam ga instalirat u DOSboxu ali ocito
ima neku zastitu.
Kaze da disketa nije original, a je, ali sam morao mountat usb floppy drive
jer nemam drugi, a Db ga ne vidi ako nije mountan...
Ima li rijesenja?
I ako ima, ima li netko jos pixela pa da mi posalje na mail ili tako nesto?
Hvala!
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Walter Gottwein
2013-09-16 16:36:18 UTC
https://groups.google.com/forum/#!topic/hr.comp.retro/DtL3fc6Xq38
--
Pozdrav,
Walter
MaJmUnCiNa
2013-09-17 09:25:05 UTC
Post by Walter Gottwein
Post by MaJmUnCiNa
[...]
Hvala, oni su tu sve fino raspravili, cak su i otkrili da postoji nekakav
crack ali nema objasnjenja.
Samo linkovi (koji jos uvijek rade), za sve brojeve ali bez kreka i famozne
81 trake, pa bi molio nekog ako ima doticni krek neka napise ovdje.
Ja bisestarog kompa nemam, samo DOSbox...:(
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-09-17 08:56:15 UTC
Post by MaJmUnCiNa
[...]
Link za sve diskete (image):
http://foing-nova.hr/foing/crsh/pixel/PIXELALL.rar

Za koristenje na modernim racunalima preporuca se DOSBox:
http://www.dosbox.com/
1. mountas direktorij gdje si ekstraktao arhivu kao C: drive:
mount c X:\path\do\pixel\imagea
2. mountas konkretan image file kao floppy sa:
imgmount -t floppy a C:\pixel01.ima
3. pokrenes:
install.exe
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Marko
2013-09-17 09:00:22 UTC
Post by Bruno Babic
Post by MaJmUnCiNa
[...]
I to onda radi bez cracka i famozne 81 trake ?
Samo sa ti imageima za koje si dao link ?
MaJmUnCiNa
2013-09-17 10:22:57 UTC
Post by Marko
Post by Bruno Babic
Post by MaJmUnCiNa
[...]
Ne, radi samo prvi broj :'((
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-09-17 10:50:42 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Ne, radi samo prvi broj :'((
Bas onaj koji sam isprobao :)

Imam tu na stolu originalne diskete od broja 7 do 14, pa cu isprobati
napraviti image koji ce raditi u DOSBox-u. Ako sve proradi, uploadati cu
onda barem tih 8 komada koje imam.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic
2013-09-17 13:24:39 UTC
Post by Bruno Babic
Imam tu na stolu originalne diskete od broja 7 do 14, pa cu isprobati
napraviti image koji ce raditi u DOSBox-u. Ako sve proradi, uploadati cu
onda barem tih 8 komada koje imam.
Napravio sam image diskete koji bi trebao sadrzavati i famozni track 81
(ima fini sadrzaj: "Tko Vas jebe glupi pederi."), ali mi ne radi u DOSBox-u.

Nazalost, trenutno nemam upogonjen neki stariji PC jer mi pod Windows XP
niti originalnu disketu ne prepoznaje kao original, tako da cu se time
pozabaviti kada slozim neku staru kantu sa DOS-om.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-09-17 16:05:19 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Bruno Babic
[...]
A pocet cu plakat...:(
Na starom threadu je netko tvrdio da postoji nekakav krek, ali ga ocito
nije podijelio sa ostalima.
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Fastah
2013-09-17 18:45:24 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Post by Bruno Babic
Post by Bruno Babic
[...]
nije ga podjelio jer kao takav vise ne postoji, zagubio se sve te godine,
ostao je samo nekima u sjecanju... osobno ga nikad nisam vidio niti znao za
njega prije nego sam to doznao u razgovoru koji si i sam citao...

osobno sam "doktorirao" Pixel diskete... bavio se njima danima, tjednima ne
bi li pronasao program koji bi uredno skinuo image diskete u jednom komadu
bez potrebe za spajanjima trake 81... u tome sam uspio te sam tako nekome sa
grupe napravio kompletnu kopiju Pixela na diskete bez zadnjeg broja 14 kojeg
nemam... tu disketu trazim da i od nje napravim image...

dakle Pixel radi sa diskete ali ne sa imagea a pogotovo ne sa DOSboxa...
trebas si sloziti neku DOS masinu, napraviti 14 disketa i sve radi kak
treba... za pokretanje s imagea neznam kako i ne garantiram...
moji imagei nisu podrzani u niti jednom image-mount programu... ako netko
ima drugo rjesenje onda ce ti moci pomoci...

pozdrav

pozdrav
MaJmUnCiNa
2013-09-18 06:45:39 UTC
Post by Fastah
Post by MaJmUnCiNa
Post by Bruno Babic
Post by Bruno Babic
[...]
Jel bis pliz to uploadao negdje da mogu skinut?
A Bruno ti ima 14. Broj pa mu mozes objasnit kako da napravi image;)
I di ima za skinut Amiga verziju, i dali radi sa uae?
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-09-18 08:05:08 UTC
Post by Fastah
[...]
Ja imam br. 14.

Koristio sam program koji se zove "Floppy Imaging & file transfer":
http://atari.8bitchip.info/floimgd.php

Kada programu kazem da disketa ima 81 cylinders, onda mi napravi image
koji je nesto veci od imagea iz linka threada i koji ima onu famoznu poruku.

Tu je link na taj image:
http://www.iscro.com/stuff/retro/pixel/p14.dsk

DSK ekstenzija je (koliko ja vidim) isto sto i IMA ekstenzija.

Ako ti nije problem, daj posalji link na sve image fileove koje si ti
radio da napravim compare by content da se uvjerim da su mi sve diskete
uredno citke... iako, koliko vidim najvaznije je samo da je taj famozni
track 81 prisutan.

Ukoliko uhvatim vremena, pokusati cu napraviti nekakav crack-fix za
pixel. Mislim da bi neki rezidentni program koji presrece citanje tracka
81 i vraca trazeni rezultat bio sasvim zadovoljavajuce rjesenje bez da
se zadire u svaki EXE sa diskete.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Fastah
2013-09-18 16:24:37 UTC
evo link... na brzaka sam nasao neki sajt valjda ce se moci downloadati bez
registracije... d sad ste me krotizirali sto sam uploadao na 4shared jer se
trebalo logirati za download...

http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1379521081

cujemo se poslije da mi napravis i imd format... posaljem ti software i
upute... samo moras to raditi pod cistim DOS-om jer program ne trpi nista
drugo :-)

pozdrav
MYmoonCHINA
2013-09-19 09:00:24 UTC
A jel znate na kraju sto o Amiga verziji, ili toga nije ni bilo?
Vidim da se u onom starom threadu spominje...
Cameron
2013-09-19 08:59:17 UTC
To bi i mene zanimalo. Phuck da pc ! :)
MaJmUnCiNa
2013-09-19 09:47:15 UTC
Post by MYmoonCHINA
A jel znate na kraju sto o Amiga verziji, ili toga nije ni bilo?
Vidim da se u onom starom threadu spominje...
Mene zanimaju obje verzije ;)
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Fastah
2013-09-18 16:04:10 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Fastah
[...]
ja sam radio sa jednim drugim programom u .imd formatu ali i sa tim koji
spominjes u .dsk formatu...
daj probaj ponovo procitati original disketu, oznaci da ti snimi log file i
posalji mi ga na email...
zanima me da li je track 80 snimljen na side 0 ili 1... prema mojim podacima
Pixel 1 nema track80, 2-4 je snimljen na side1 dok je dalje sniman na
side0... valjda su tokom vremena mjenjali software za snimanje disketa :-)
Post by Bruno Babic
[...]
track80 ne 81 :-)... track 80 je u biti 81. traka jer je prva track 0
trebam malo vremena da ih pronadjem i uploadam...
Post by Bruno Babic
[...]
to bi bilo lijepo... nikakva zadiranja u exe vec tsr program koji bi odradio
sto si naveo...
napomena... ne trazi program famozni tekst vec neki drugi dio koji se nalazi
snimljen na tom tracku 80... probao sam staviti krivi track ali ne radi...
mora biti bas track od pripadajuce diskete tako da bi program trebao na neki
nacin prepoznavati koji se track trazi i dati odgovarajuci odgovor :-)

pozdrav
Post by Bruno Babic
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic
2013-09-18 17:24:09 UTC
Post by Fastah
[...]
Novi image:
http://www.iscro.com/stuff/retro/pixel/p14a.dsk

Log file:
http://www.iscro.com/stuff/retro/pixel/p14a.log

Reklo bi se da je u Pixel br. 14 u pitanju side 0.
Post by Fastah
Post by Bruno Babic
[...]
Znam to, ali s obzirom da je uvrijezeno da ljudi broje od 1, onda se
lakse razumijemo ako se govori o 81-vom tracku, a ne 80-tom :)

BTW, daj neki link na te image disketa koje si radio ako ti je pri ruci.
Post by Fastah
Post by Bruno Babic
[...]
Eto, uhvatio sam malo vremena i bacio pogled... uspio sam prevariti
Pixel 14 da se pokrene u DOSBox-u tako sto sam u debuggeru napisao u
memorijsku lokaciju ono sto on ocekuje da tamo procita. Ukoliko ponovim
uspjeh i sa ostalim pixelima, onda cu napraviti mali rezidentni program
koji ce omoguciti pokretanje Pixela cak i u DOSBox-u.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-09-18 18:10:00 UTC
Post by Fastah
Post by Bruno Babic
[...]
:D :D uljepsao si mi dan !!
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Fastah
2013-09-18 18:22:37 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Fastah
[...]
u pravu si... na side 1 nema zapisa
Post by Bruno Babic
Post by Fastah
Post by Bruno Babic
[...]
pretpostavio sam da dibro mislis ali si se krivo izrazio... cisto da druge
ne dovodimo u zabludu :-)
Post by Bruno Babic
BTW, daj neki link na te image disketa koje si radio ako ti je pri ruci.
stavio sam link

mozes i ti svoje uploadati da i ja mogu usporedjivati... bilo je krpanja
sektora jer su mi neke diskete bile citljive djelom u jednom a djelom u
drugom flopiju... pa u jednom potezu procita jedne sektore u drugom druge...
mislim da nisam fulao ali dobro je provjeriti ako se moze :-)
pazio sam cak i na interleave disketa kod izrade imagea zato mi se ovaj
drugi program bolje svidja jer imam uvid u raspored sektora u traci
Post by Bruno Babic
svaka cast... imas virtualnu pivu :-)

pozdrav
Post by Bruno Babic
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic
2013-09-19 07:29:08 UTC
Post by Fastah
[...]
Tu je link za sve moje imagee sa pripadajucim logovima:
http://www.iscro.com/stuff/retro/pixel/

Iz logova se vidi da neke diskete imaju problema, ali isprobati cu ih i
sa drugim floppyjem (zamijeniti cu slovo "a" sa "b" i tako sve dok ne
dodjem do floppyja iz 90-tih koji mozda uspije procitati nesto vise.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Fastah
2013-09-19 15:06:25 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Fastah
[...]
ne moras se brinuti provjerim sa svojim imageima... i ja sam imao problema
sa citanjem ali sa vise uzastopnih pokusaja i u kombinaciji vise flopija
uspio sam... istina bilo je krpanja sektora ali finalni image-i bi trebali
biti kak treba...
Post by Bruno Babic
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic
2013-09-19 15:43:30 UTC
Post by Fastah
[...]
Oni imagei sa linka iz prijasnjih postova su mi se svi uspjesno
instalirali (s obzirom na to da je u pitanju kompresija, CRC bi pukao da
nesto ne stima), tako da mozes njih koristiti kao izvor prvih 80 trackova.
http://foing-nova.hr/foing/crsh/pixel/PIXELALL.rar

Inace, analizirao sam zastite sa svake diskete i pronasao sam za svaku
disketu nacin kako da se zaobidje ta zastita. U pravilu se sve svodi na
citanje 81. tracka i provjeru sto je procitano. Ukoliko ta provjera
prodje, onda sve radi.

Doduse, pixel br. 6 i br. 5 mi se pokrenu tako da cujem zvuk) ali ne
vidim sliku. Sve sam radio u DOSBox-u, pa je moguce da je problem u
emulaciji grafike. Zanimljivo je da br. 1 nema nikakve zastite, tj. radi
i bez da se mounta image (barem u DOSBox-u).
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-09-19 16:58:29 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Fastah
[...]
Ces pliz stavit link za krekove ;)
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-09-20 07:57:02 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Ces pliz stavit link za krekove ;)
Jos ne postoji crack, za sada sam postoji nacin kako zaobici zastitu uz
koristenje debuggera.
U trenutku kada napravim neki konkretan crack, staviti cu ga tu na grupu.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-09-17 09:41:08 UTC
Post by Marko
I to onda radi bez cracka i famozne 81 trake ?
Samo sa ti imageima za koje si dao link ?
Ja sam isprobao samo prvi broj i radio je. Nisam isprobavao ostale.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Marko Marenic
2013-09-17 12:08:02 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Marko
I to onda radi bez cracka i famozne 81 trake ?
Samo sa ti imageima za koje si dao link ?
Ja sam isprobao samo prvi broj i radio je. Nisam isprobavao ostale.
Prvi problem je sto je dio .ima fajlova jos dodatno zazipan
nakon sto ih se ekstrakta iz .rar-a pa se dosbox muci s njima.
I taj se problem lako rjesi.

Drugi problem je sto prilikom pokretanja Pixel.exe iz npr.
zadnjeg, 14., pixela exe kuka "Nazalost, originalna PIXEL
disketa nije pronadjena.".
smi!***@kset.org
dado
2013-09-19 15:38:18 UTC
Kad smo vec kod disketa ima li tko link ili da uploada ako ima one 3 diskete
iz BUG casopisa (mislim da su bile samo 3 prije nego sto su poceli stavljati
cd-e)
Marko
2013-09-20 12:13:32 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Imam jedan broj ovog cuda i probao sam ga instalirat u DOSboxu ali ocito
Sto ima tako zanimljivo u tom pixelu ?

Ja sam kupio par brojeva no nije mi izgledalo nista posebno niti nesto za
cime bi iz nostalgicnih poriva danas ceznuo kao za necim retro ...

Dajte oni kojima je to kul neki screenshot, teskt, sliku....

?!?!!?
Marko Marenic
2013-09-20 12:39:25 UTC
On 2013-09-20, Marko <***@lMarkol.com> wrote:
<snip>
Post by Marko
[...]
Ako nista drugo HAP kompresor je fora :)
smi!***@kset.org
Bruno Babic
2013-09-23 08:05:12 UTC
Post by Marko
Sto ima tako zanimljivo u tom pixelu ?
Poruka na 81. tracku :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-09-25 17:26:03 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Marko
Sto ima tako zanimljivo u tom pixelu ?
Poruka na 81. tracku :)
Ima li sto novoga u vezi kreka ili neceg slicnog?
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Fastah
2013-09-25 17:46:51 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Post by Bruno Babic
Post by Marko
Sto ima tako zanimljivo u tom pixelu ?
Poruka na 81. tracku :)
Ima li sto novoga u vezi kreka ili neceg slicnog?
--
he he... nejde to tako brzo kod nas :-)

pozdrav
Bruno Babic
2013-09-26 15:36:47 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Ima li sto novoga u vezi kreka ili neceg slicnog?
Imam crack koji donekle radi pod DOSBox-om, ali zelim da prvo isprobam
sve pod pravim DOS-om prije nego sto napravim release.
Muce me brojevi 5 i 6 koji ne zele raditi unatoc tome sto zaobidjem
provjeru, sumnjam da je nesto vezano uz DOSBox, a nemam vremena da
sklepam neku staru DOS masinu.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Fastah
2013-09-26 16:49:09 UTC
Post by MaJmUnCiNa
[...]
posalji mi crack na mail... imam dos mashinu za takve stvari pa mogu
isprobati sve diskete

pozdrav
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-10-09 13:20:16 UTC
Post by Fastah
Post by MaJmUnCiNa
[...]
Vidim da nema nis novoga, jel bi mogao dobit link na taj crack koji radi za
sve osim 5i6 broja?
Hvala!
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Bruno Babic
2013-10-09 15:42:14 UTC
Post by MaJmUnCiNa
Vidim da nema nis novoga, jel bi mogao dobit link na taj crack koji radi za
sve osim 5i6 broja?
Pokupio sam neki virus od kcerke i doslovno sam 10 dana bio na
bolovanju... a osim toga mi je trenutno i guzva (zbog 10 dana nerada) na
poslu pa se ne stignem puno zamarati sa time.
Uglavnom, cekali ste 10-tak godina na crack pa mozete i jos malo
(valjda)? :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
MaJmUnCiNa
2013-10-09 16:38:13 UTC
Post by Bruno Babic
Post by MaJmUnCiNa
[...]
Ok, nije destak, nego dvadesetak ;)
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
MySelf.2001
2014-01-01 16:54:05 UTC
u èasopisu je zanimljiv Strip Pero/Bero Pirati :).

Ukoliko nekog (jo¹) zanima, neka po¹alje poruku ovdje ili na mail.
Imam i DOS loader (meni svi Pixeli rade u DOSBoxu) i Windows Viewer.
Mogu postaviti oboje na neki file server.

MS!
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
Cose
2014-01-01 21:13:33 UTC
On Wed, 1 Jan 2014 17:54:05 +0100, "MySelf.2001"
u časopisu je zanimljiv Strip Pero/Bero Pirati :).
Ukoliko nekog (joą) zanima, neka poąalje poruku ovdje ili na mail.
Imam i DOS loader (meni svi Pixeli rade u DOSBoxu) i Windows Viewer.
Mogu postaviti oboje na neki file server.
Stavi svakako. ;)
--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)
MySelf.2001
2014-01-02 15:42:09 UTC
Image file-ovi, vjerujem da svi imaju, ovi su svi toc'ne velic'ine i rade
dobro za instalirati, nema extra sektora.
https://mega.co.nz/#!IZBB2aaL!ciHZJBpeKGtFIJc3pR1PxFCm9eZ7dQJhNRj_77XOQYE

Ovo je DOS loader i Win Viewer, takodjer je tu i muzika, ukoliko netko z'eli
potpuni ugodjaj :)....
https://mega.co.nz/#!sZAxzI4R!XdT-MGCMOxWeD2EmxFnSnRBSOJAr7d5Hj4zW8-4faIg

MS!

Post by MySelf.2001
u èasopisu je zanimljiv Strip Pero/Bero Pirati :).
Ukoliko nekog (jo±) zanima, neka po±alje poruku ovdje ili na mail.

RH
2014-01-02 16:11:24 UTC
Post by MySelf.2001
[...]
Nasao si neku dosta staru poruku. Davno je vec rijesen pixel i crack za
njega (Ja osobno napravio i postao). Ovaj viewer u Windows-ima je
interesantan. Ali jos bolje bi bilo kada bi podijelio i source od
software-a. A to nam je najzanimljivije. Mozda bi netko investirao u
muziku ili slicno!

A sada da podsjetim one koji su propustili stari post (sa linkovima i
crack-om):

------
Pozdrav grupi,
konacno je dosao i pravi crack za casopis Pixel koji radi za sve
brojeve. Zahvaljujem se Bruni koji je odradio jedan dio posla, ali
falilo je jos samo malo istrebljivanja bug-ova (falio ti je jedan byte
za diskove 5 i 6)... Crack sam isprobao na DOS masini, kao i pod
DOSBox-om, a i VMWARE-om i svaki broj radi. PXLOAD sam doradio pa sada
kad je ucitan vrijedi za sve brojeve (nije potreban poseban load i
unload za svaki broj! Ako ne uhvati od prve, radi od drugog pokretanja
pixel.exe zato sto cirkularno prelazi svaki broj redom).

Dosta price, da krenem na detalje

Za one zeljne originalnih disketa (radi samo sa image-ima disketa koje
sam pripremio sa dodanim 81 track-om!):
1) kopirati image disketa (http://zel.irb.hr/pixel/PixelImages.7z) na
disk, osim toga vam treba: VGACOPY i rawrite2
(http://zel.irb.hr/pixel/rawrite2.7z)
2) formatirati disketu na 18s 2h 82t sa VGACOPY (zato sto trebamo
formatirati famoznu 81 traku!)
3) snimiti image na disketu: rawrite2 -d A -f pixel04.img
4) instalirati kao inace, program prepoznaje disketu kao original.

Za one koji koriste DOSBox:
1) mount-ati diskete: imgmount a c:\Images\pixel04.img -t floppy
2) pokrenuti pxload v1.0c (http://zel.irb.hr/pixel/PXLOAD.7z)
3) instalirati i koristiti kao inace

Za one koje zanimaju detalji napravio sam i unpack-er za pixel.exe koji
otpakira exe (http://zel.irb.hr/pixel/PXUNPACK.7z). PXUNPACK ne radi pod
DOS-om vec samo pod Windows-ima. Nije mi se dalo translatirati .NET u
c++, ako netko hoce svaka mu dala
Ima jos jedan utility koji popravlja diskete koje su kopirane bez 81
track-a (http://zel.irb.hr/pixel/PXFIX.7z), neophodno je da takva
disketa ima prethodno formatiran 81 track sa VGACOPY ili slicnim alatom.

Alat VGACOPY mozete naci ovdje: http://www.moenk.de/pages/vgacopy.html

Toliko od mene, do slusanja
------

LP,
R.
MySelf.2001
2014-01-02 18:23:38 UTC
PixelCrk imam jos' od kada je izas'ao pixel 7. Samo sam ga nadopunio sa svim
pixelima kada sam skinuo sve image s neta.
PixelViewer sam napravio prije 2 godine, i muzika je bila unutra, a problem
muzike je bio da je in_adlib.dll za WinAMP u to doba bio nestabilan pa se
rus'io i trebalo je napraviti SEH, a nije mi se dalo, jer sam cijeli program
sklepao u 10ak dana godis'njeg odmora.
Sklepao ukljuc'uje disasm svih Pixela, TGA formata, te svih potrebnih OLE32
objekata i kako sve to napraviti u Win32ASM-u.
Ja sam cracker, i tes'ko c'es se snac'i u mom kodu, ali eto... full source
Win32Asm MASM32 code:
https://mega.co.nz/#!FEgHwbDT!MGHirG0Lwm_yjaYxMW2aPx45fstiBkGP6cGYEgdyjWw
MK.bat kaz'e s'to sve trebas' za skompajlirati kod (TASM32 i MASM32).

MS!
R.
MYmoonCHINA
2014-01-02 19:28:59 UTC
PixelView je super stvar, daj mi reci samo jel se moze kako povecat ili je
to to sto se velicine tice?
MYmoonCHINA
2014-01-02 19:29:55 UTC

Zumirat, da budem precizniji :D
MySelf.2001
2014-01-02 21:25:57 UTC
To je VGA 640x480 rezolucija kakvu ima Pixel u DOSu, sve je original, font,
text, slike, tako je i napravljen, nisam razmis'ljao o zoomu, ali ako imas'
monitor sa velikom rezolucijom, tes'ko je c'itati? stavi rezoluciju monitora
800*600 i da vidis' velic'ine :))
Ako mislis' "copy to BMP" to je takodjer originalna rezolucija 640x411 bez
menija ispod.
Ako trebas' text, program ima ctrl+C = meni "copy text", kopira cijelu temu
u clipboard, takodjer original format, ima c'udnih znakova gdje pis'e PIXEL
i slic'no, samo Paste u bilo koji text editor i radi s'to te volja.
RH se ponudio sve prijedloge ispuniti i muziku dodati....

MS!
MaJmUnCiNa
Uuuuuuu Aaaaaaaa.....
RH
2014-01-07 08:35:55 UTC
Post by MySelf.2001
[...]
Hvala, i nije tako komplicirano. Nikad se nisam posebno bavio asemblerom
u Windows-ima, jer mi je to nekako uvijek bilo komplicirano. Kod
razumljiv i kuzim sto si htio i gdje napraviti tak da i nije problem
prebaciti u neki jezik vise razine. U svakom slucaju hvala za doprinos ;)

LP,
Rajko

Bruno Babic
2014-01-02 17:31:09 UTC
Post by MySelf.2001
[...]
Ukoliko je to originalni loader onda je bolje da u arhivi imam onaj koji
100% radi kako je zamizljeno, pa slobodno stavi negdje i postaj tu link.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?